Rólam mondták

"Ami tetszik abban, amit és ahogy csinálsz, hogy soha nem kérdőjelezed meg azt (vagy én nem tapasztaltam ilyet eddig), hogy az, amire valaki vágyik, amit célul tűzött ki, az "jogos-e". Ezt azért emelem ki, mert ezzel volt már egy negatív tapasztalatom."
Hidvéginé Dr Török Mária

2013. április 30., kedd

Szabadság, teljesség, önkifejezés... – Mi ez?



Tegnap volt a tánc világnapja.
Bemutatkozómban említettem, hogy nagyon szeretek táncolni. Fennállása alatt (6 évig) tagja voltam a Bohém Boogie formációs tánccsapatnak. Gyönyörű évek voltak. Sok-sok oka volt ennek, de ahogy – készülve erre a bejegyzésre – olvasgattam a tánccal kapcsolatos idézeteket, rájöttem, hogy a tánc maga az élet.



Fred Astair, a világ egyik, ha nem „A” legismertebb táncosa mondta:

"A tánc verítékes munka? Eleinte csak kísérletezel és próbálkozol. Kutatod a tökéletest. Sok nap végeztével csak a fáradtság vesz majd körül. Időbe telik, amíg sikerül úgy táncolnod, ahogy szeretnél és sikerül valami maradandót alkotnod."

Wayne Dyer, pedig így nyilatkozott:

„Amikor táncolsz, nem az a célod, hogy egy bizonyos pontra megérkezz a táncparketten, hanem hogy minden lépést élvezz, míg odaérsz.”(Wayne Dyer)

Ha Fred Astair szavaiban kicseréled a „tánc” szót az „élet”szóra, hát nem marad tökéletesen igaz az idézet?
Cseréld ki a szavakat Wayne Dyer idézetében is és tedd igazzá a mondatot úgy is!
Élvezz ki minden percet, amelyet ezen a Föld nevű bolygón tölthetsz, legfőképpen azokat, amelyek a céljaidhoz vezetnek, mert „A boldogság jutalomként adatik meg neked az alkotó munka után. És a boldogság feltétele a küzdelem, a kényszer és a kitartás.” /Antoine de Saint-Exupéry /
A tánc öröme

Ui. A tánc világnapja alkalmából elérhetővé tettem Facebook oldalamon csapatunk legkedvesebb koreográfiájának videóját.




Széles Anikó
coach, piac- és közvéleménykutató
 
+36-20-421-1371
aniko.szeles@gmail.com
Skype: iranytuaniko

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése