Rólam mondták

"Ami tetszik abban, amit és ahogy csinálsz, hogy soha nem kérdőjelezed meg azt (vagy én nem tapasztaltam ilyet eddig), hogy az, amire valaki vágyik, amit célul tűzött ki, az "jogos-e". Ezt azért emelem ki, mert ezzel volt már egy negatív tapasztalatom."
Hidvéginé Dr Török Mária

2014. július 14., hétfő

5-szörös díjazott lettem – amivel te is nyersz


Az elmúlt hetekben fantasztikus módon felpörögtek az események körülöttem. Sok-sok minden történt, például az, hogy 5-ször is díjazott lettem. Méghozzá Liebster-award díjas.
Ez egy vándordíj, amelyet Németországban alapítottak és bloggerek ajándékoznak egymásnak, hogy az általuk kedvelt, főként kevésbé ismert blogokat népszerűsítsék és ők maguk is még jobban megismerjék.

Amit ezzel te nyerhetsz, az sok-sok új információ rólam és a coachingról – amolyan coachosan. Hiszen minden díj mellé jár egy-két kérdés, amelyre a válaszokat is itt a blogban olvashatod. Ezen kívül egy meglepetést is tartogatok! Olvass tovább, hogy megismerhesd az ajándékozóimat és a megajándékozottakat. :)



Akik nekem ajánlották a díjat:

Legelőször Deák Zsuzsanna a Teatro Társulat szervezője tisztelt meg a díjjal. Bejegyzésében azt írja, hogy a blog által nyújtott hasznos információkat és a kreativitást vette alapul döntésénél. :) Nézzetek be hozzájuk – ne csak a honlapjukra, de előadásaikra is.

Őt Ménesi Krisztina a stílusos webdesign szakértője követte. Szeretettel ajánlom, ha te is szeretnél stílusos weboldalt. 

Boros Bernadett ahhoz mutatja az utat, hogy előléptetéskor Te lehess a főnököd első gondolata. Ha tudással, szakértelemmel, tisztességesen szeretnél sikereket elérni a munkahelyeden, érdemes benézned hozzá!

Deákné Patyi Ilona nagyszerű ügyben ad ötleteket, segítséget, bátorítást. "Kicsit más" gyermeket nevelő szülőket támogat írásaival az együtt fejlődésért, a minőségi életért. Örülök, hogy az én írásaimat is szívesen ajánlja sorstársainak. Ő már elsajátította a coach-szemléletet, szeretettel ajánlom én is őt is nektek!

Veres-Lukács Lilla a jól megválasztott témák, a szokásostól eltérő válaszok, és a megoldásorientált látásmódom miatt tartott érdemesnek a díjra. Ugye már ebből is látszik, hogy ő is a megoldásokat keresi? Mottója: Ismerd és szeresd önmagad, hogy anyaként és nőként is kiteljesedhess...



Mielőtt kérdéseikből és válaszaimból újra velem ismerkednél, íme az én díjazottjaim:

  • Vidi Rita már nagyon profi blogger, de ez az oldala még nem annyira régi - viszont ez is nagyon profi! Segít neked gördülékenyen írni és fejleszteni a kreativitásod – ami ugyebár bárhol jól jöhet a fejlődésedhez. :) Ritától nagyon sokat tanultam, nagyon sokat köszönhetek neki, érdemes körbenézni nála!
            • Lipták Nóra nagyszerűen egészséges ételeket és ötleteket oszt meg blogjában. Nekem újra meg kell találnom ezt az utat, de alig várom, hogy én is kipróbálhassam a receptjeit.


                  Kedves bloggerek, coach-os kérdéseimmel remélem, hogy nem csak díjat adhatok, hanem valami mást, valami többet is – azzal, hogy magatoknak is őszintén válaszoltok rájuk.
                   
                  1. Mi volt életed legmeglepőbb, legváratlanabb pozitív élménye/eseménye?
                  2. És a mai napé?
                  3. Melyik az a tulajdonságod, amelynek a legtöbbet köszönhetsz az életedben?
                  4. Mi az a legelső, azaz „Number One” cél, amit elérhetsz, vagy probléma, amit megoldhatsz vagy változás, amit megtehetsz, hogy a legnagyobb pozitív hatással legyél az életedre?
                  +1. Mi az felismerés vagy tapasztalat az életedből vagy a vállalkozásodból, amellyel „meglepted magad” és amit azóta mint jó tanácsot osztasz meg másokkal?




                  Ugye kíváncsiak vagytok az én válaszaimra is azokra a kérdésekre, amelyeket én kaptam?
                  Gyertek vissza holnap és nem maradtok le róluk, ahogy az ígért nyereményről sem!

                  1-2 példa arra, hogy mit tudhattok meg rólam:
                  - Ha találkoznál gyermekkori önmagaddal, mit tanácsolnál neki?
                  - Hogyan ismerkedtél meg azzal a tevékenységgel, amivel ma már profi szinten foglalkozol?

                  és még sok-sok minden mást…

                  A te nyereményed pedig egy teljes, 5 alkalmas coaching folyamat lehet! Hogy hogyan? Kattints a következő bejegyzésre és megtudod:
                   http://iranytucoaching.blogspot.hu/2014/07/mit-jelent-szamomra-az-onismeret-es.html

                  Frissítés:
                  A játék időközben lezárult. Köszönöm a tippelőknek a részvételt.
                  Ha te lemaradtál róla, nyerj inspiráló felismeréseket azzal, hogy magad is megválaszolod a kérdéseket, amelyeket én fentebb írtam és amelyeket kaptam. Utóbbiakért kattints ide:
                  http://iranytucoaching.blogspot.hu/2014/07/mit-jelent-szamomra-az-onismeret-es.html

                  A kérdések jelentőségéről, erejéről és a coachingban elért hatásairól itt olvashtasz: http://iranytucoaching.blogspot.hu/2014/07/a-kerdes-aminek-legjobban-orultem.html



                  Nincsenek megjegyzések:

                  Megjegyzés küldése